2009-01-10
 23:23:49

Can you tell me why?...because, i don´t like it

Jag hatar tvångstankar.. dom är jobbiga :S jag måste tex varje kväll innan jag lägger mig kolla så kranen är åt rätt håll, handuken i badrummet ligger rätt osv osv.. mycket irriterande! Vissa har jag kunnat tänka om att jag inte måste, men vissa måste ändå göras... i don´t like it!
Väldigt jobbigt när man tex lagt sig i sängen och glömt att göra det man tror att man "måste", så måste man gå upp igen bara för det.. asjobbigt ;O jag är väl inte ensam i hela världen om att ha tvångstankar men varje dag finns dom där..

Sitter här nu för mig själv, alldeles ensam hemma med gospluttarna som ligger på sängen å sover <3 Kim har stuckit ut på krogen med grabbarna.. dom skulle ha en grabbkväll ikväll :) så vad ska jag hitta på? Finns inget, klockan är mycket och jag ska upp tidigt imorrn så jag lär ju ska lägga mig om en timme kanske.. å för den delen har jag tröttnat på min blogg igen >,< kan jag aldrig få vara nöjd ett bra tag? :P Jag har ju så dålig fantasi också, så jag vet inte hur jag vill ha det.. måste fundera ut något som jag kommer vara nöjd över länge.. nåja, jag ska ta mig något att äta nu tror jag :) har inte ätit något ikväll så.

Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: