2009-01-22
 13:40:52

Det var verkligen på tiden..

Nu har jag ÄNTLIGEN blivit bättre..sådär en vecka senare ;D fy vilken jobbig vecka det var varit! Jag har bara legat i sängen ända sen i fredags kväll med hög feber i 5 dagar, gu så less jag är på influensan nu >,< never in my life att jag vill ha influensan igen kan jag säga, uscha.. nästa gång vaccinerar jag mig! :D hihi. Igår när Kim kom hem från jobbet sa han att han hade haft känningar i halsen hela dagen, hahah det är väl hans tur nu då kanske stackarn.. men han är ju iaf vaccinerad mot det så kanske han slipper :) annars får han det väl lindrigare.

Jag hann iaf ha en dröm när jag var sjuk; Drömde att jag skulle åka till Zäta å rida, och när jag kom fram till en hage innan Zäta & Majens hage så såg jag att stängslet var löst.. så kom det en häst fram till just det stället som stängslet var löst och så hoppade den över och galopperade iväg.. jag bara "neeeeeej" så fick jag fullt upp med att försöka fånga in den. När jag tillslut hittade den så låg den mitt på en grusväg hahah, å så kom det en traktor som körde förbi och hästen låg kvar konstigt nog.. jag tog lite bilder på den med kameran :D men sen när jag närmade mig den ännu mer så började den flytta på sig..

Så slutade drömmen, ganska sjukt..hehe.. men synd att jag inte hade bilderna i min kamera på riktigt för det vart såååå fina bilder å hästen var så fin :D hihi. Sen hade jag några andra sjuka drömmar också^^ hahah men det är inget jag orkar ta upp nu.

Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på några avsnitt av förhäxad blir det nog :D blev ett antal avsnitt igår också.. när man äntligen orkar. Idag är min första feberfria dag sen i fredags när jag blev sjuk.. det är såååå skönt att det är på bättringsvägen nu :) håller jag mig utan feber idag kan jag gå till skolan imorgon. I hope!!


Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Sista chansen idag på en rosa bloggdesign om intresse finns, välkommen!



PUBLICERAT: 2009-01-23, 12:02:14 | URL: http://babbidesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: