2009-01-06
 18:28:07

I believe i´ts true

Idag blev det en tur till Birsta igen.. stötte på Nathalie å Robin på bussen :) först gick jag till Hööks och köpte "Lär dig hoppa" filmen... måsta ju bara ha den ;D hihi..  den lär nog vara bra att se på kan jag tänka mig, speciellt för såna som inte hoppat så mycket.. som mig dårå. Så nu ska jag lära mig hoppa! :D Förresten, så mötte jag Jenny utanför Jysk idag också :) kul att träffa henne igen. Hon ska åka med mig å rida snart sa hon :D wiie, längtar!
Sedan gick jag in på IKEA och kollade runt, hittade klädgalgar och värmedoftljus :) sen fick jag stå i kö aslänge>,< inge roligt alls.. så då missade jag bussen tack vare det.
Då gick jag in på Birsta City istället och in på Gina Tricot.. hittade en svart spetstop och ett grått linne att ha under :) för mitt presentkort.. vart riktigt nöjd! Sen blev det att ta bussen hem.

När jag kom hem hade Kim dammsugit, torkat golven, diskat och maten stod framme och klar på bordet :) blev lasagne idag, MMM :D det var så underbart att se. Duktig pojke jag har :D min sötis. <3
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt vad jag vet hittils.. får se vad som händer å fötter ;D se hoppfilmen har jag tänkt iaf och kanske något avsnitt av förhäxad.

PUSS


Anonym

Jag lovar, jag ska följa med dig snart! Försöker sikta in mig på att följa med dig till nästa helg, om du ska dit då.



PUBLICERAT: 2009-01-08, 19:21:39 | URL: http://ystavia.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: