2009-01-07
 22:36:40

I don´t wanna loose you, never in my life <3

Idag steg jag och Kim upp 09.30, Kim skulle iväg till tandläkaren till 10.00 och jag skulle in till Birsta en sväng igen. Gick till Hööks, där jag köpte ett par ridbyxor och två par ridstrumpor... fick 30% rabatt för att det blev över 300 :) så det blev att kosta 360.. asbra! :) Sen gick jag in till Birsta City och köpte en blombukett till Kim, han fyller ju år idag sötpojken min <3 :) sen tog jag bussen hem.
När jag kom hem gick Kim å jag ut med Casper och Findus en stund i snön, dom vart så glada över att komma ut :D men dom tyckte det var lite kallt...^^ dom gick och ruskade på tassarna.. hihi. Sen fick jag ett sms av Jossan, att hon skulle vara i stan till 15.00, så då fick jag ta första bästa bussen in... så köpte jag vita schabraket av henne som jag ska ha till Zäta :) det kommer nog bli riktigt fint på henne. Sen tog jag bussen hem igen.. Kim började med maten å jag satte mig vid datorn en stund tills det blev färdigt..

Ikväll hade vi kalas :) Maud, Danne, Tina och Krille kom så satt å pratade å fikade en stund.. mys :) Kim fick som sagt blombuketten av mig och ett presentkort på H&M... och av Tina å Krille fick han två svart-gråa ljuslyktor... asfina!

Nu längtar jag tills på fredag tills jag ska till Zäta :) då ska jag inviga mina ridstövlar och allt jag köpt.. ska bli kul :) gotjejen <3 I miss her! Funderar på att åka dit på söndag också, jag vill ju passa på så mycket som jag kan nu eftersom jag börjar skolan på måndag... känns askonstigt^^ har inte gått i skola på 4 år liksom.. men det blir nog bra :) ska dit imorgon också på information till 09.00.. så det blir att stiga upp tidigt, uscha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: