2009-01-08
 17:07:38

My heart is for you

Dagen började med att jag klev upp 07.25, fikade å gjorde mig klar sen tog jag bussen in till stan och sen till Komvux på information.. var där ungefär en timme, fick mitt schema för nästa vecka osv.. Schemat ser rätt okej ut, kan åka å rida onsdag och torsdag till veckan om jag vill :) när jag inte slutar allt för sent.. å så kanske jag rider lördag eller söndag :) så då blir det 3 gånger nästa vecka, perfekt! :D

Nu är jag peppad för ridningen imorgon.. det ska bli riktigt kul! :) Ska testa ny sadel och nya schabraket jag köpte av Jossan. Sen ska jag verkligen försöka fånga in Majen, ska träna lite dressyr i paddocken hade jag tänkt om Majen vill ge mig sig ;D får se om det går att locka med morot...;P


Fintjejen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: