2009-01-13
 21:05:40

Sommaren 09 - Förväntas bli underbar

Dagen började med att jag klev upp 08.30 och gjorde mig i ordning å fikade, sen tog jag bussen in till skolan.. första lektionen hade jag engelska, det var rätt kul.. engelskaläraren pratade engelska och det var så skönt att jag förstod nästan allt hon sa ;O det trodde jag inte att jag skulle göra.. förstod ju inte exakt allting men det mesta förstod jag, så det var riktigt nice! :D
Sen efter lunchen hade jag psykologi i kanske 30 minuter, vår lärare vi ska ha var sjuk så vi hade bara en vikarie så hon skulle iväg till en annan lektion sen så vi fick sluta tidigare :) tog bussen hem en sväng och hämtade pengarna och pappret från CSN som jag skulle ha med mig till Swedbank för att kunna lösa ut mina pengar.. så åkte jag in till stan å gjorde det, sen gick jag till Bokia och Åhlens å köpte skolväska, några anteckningsblock, pennfodral och en mapp. Det behövs ju alltid! :) När jag kom hem följde jag med Maud till affären, sen var det bara att gå hem å laga mat..

Snälla ge mig sommar nuuuuuu! Jag hatar is och slask.. det är det värsta med vintern. Nu vill jag ha vår, sen sommar.. tänk så härliga ridturer det blir dom soliga varma dagarna och på kvällskvisten när solen håller på går ner :) mys! <3 Jag längtar till det :D måste höra med Lena om det finns någon strand där i närheten så man kan galoppera längs stranden och bada med Zäta :) skulle vara så härligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: