2009-01-03
 23:23:13

Tired

Hade ställt mobilen att ringa 09.00 imorse för att jag skulle hinna gå en timme på stan innan jag skulle ut å rida.. men jag orkade verkligen inte gå upp då, så jag sov till 10.00... har varit så himla trött hela dagen idag!.. så ställde jag in ridningen för att jag kom på att jag hade lite fler ärenden på stan och det skulle bli så sent ute i stallet isåfall.. å det har ju varit så svinigt kallt ute idag, uscha! -13,5 grader tycker jag är lite väl :S det räcker med -5.. men men. Jag fick boka om tvättiden som jag egentligen har imorgon för jag orkar inte vänta till måndag eller tisdag med att rida.. så jag ska åka till stallet imorrn och pyssla om Zäta <3 så får jag tvätta på måndag.

Nu har jag suttit nästan hela kvällen framför datorn, och det har ju inte gjort mig piggare direkt.. har funderat på att göra en ny blogglayout, å som ni ser är den förändrad.... jag råkade ta bort den gamla så nu vet jag inte hur jag får tillbaka den :( jaja, jag får börja om bara helt enkelt. Men jag orkar inte mer ikväll, måste vila nu om jag ska orka upp imorgon och åka ut till stallet. Ska tydligen bli -13 imorgon igen...hua! Hoppas jag inte fryser ihjäl^^ haha, får klä mig varmt!

Men nu ska jag ta och lägga mig under täcket å kolla på film så långt jag orkar, sen sova.

Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: