2009-01-26
 22:57:05

Trettio minuter

Klev upp 11.10 idag å gjorde mig i ordning... sen tog jag bussen ut till skolan. Första lektionen hade jag engelska, vi fick gå till ett rum där man skulle sitta i varsitt bås och försöka uttala dom engelska orden exakt samma som en röst man fick höra.. det gick väl rätt bra :) engelskaläraren tyckte jag kunde uttala dom bra, jippie.. :D Sen hade jag 2 mattelektioner... det var däremot lite jobbigt, det var mycket som var förvirrande och jag fick nästan ont i huvudet på slutet av sista lektionen :/ just nu håller jag på med massa bråktal... bläää. ;D Slutade 18.00, men fick gå 17,50 å jag missade den bussen som gick 18.00... vilket inte var så roligt alls, så jag fick stå där i hela 30 minuter å vänta på nästa buss... heeelt ensam.. inge kul. :(

När jag kom hem började Kim göra maten :) blev pasta pesto och laxburgare idag... det var gott :D mumma. Nu börjar klockan bli mycket, 22:54 är den nu... jag ska nog lägga mig senast 01.00 ikväll/natt så jag orkar upp imorgon för en ny skoldag. Men innan dess, blir det nog 1 eller 2 avsnitt förhäxad :D älskar den serien!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: