2009-01-01
 23:09:24

tvåtusennio

Det känns inte alls som torsdag idag, det känns som söndag.. men det är väl för att man festade igår ;P Kim har mått som han förtjänade imorse, med andra ord inte bra.. Ändå gick han till jobbet, det var duktigt av honom. Själv har man mått bra :) så det var ju skönt.

Idag steg jag upp 12.00? tror jag.. eller om det var 12.30.. nåja, Kim låg till 13.00.. det var skönt att få sova lite längre när vi la oss 04.30 igår, hihi.. ;D Efter att ha ätit frukost vid 13.30, okej..lunch blir det väl^^ så gick jag ner till Maud.. vi satt å pratade om gårdagen och sen gick vi till ICA och handlade lite mat och det som behövdes. Sen gick vi hem å kollade lite på tv innan Maud skulle börja med maten. Sen åt vi lax med potatis och dillsås, gu va gott det var! Mmmm... :D älskar lax!

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ätit lite sourcreme cheez rings och druckit julmust å börjat om från början på första avsnittet av förhäxad ;D 3:e gången jag tittar på det nu..tröttnar aldrig!

Nu tror jag för den delen att jag ska kolla på ett till avsnitt :) och imorgon ska jag till Zäta och rida, längtar! Så jag lär inte vara hemma förrän imorgon eftermiddag.


PUSS & KRAM & GOTT NYTT 2009!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: