2009-01-23
 20:34:52

Take me away to better days

Idag fick jag äntligen gå till skolan, sååååååå skönt :D man vill ju hellre gå till skolan än att ligga hemma med massa feber.. så det var skönt att komma tillbaka å få träffa klasskamraterna igen! :) Men det kändes konstigt att gå ut :P när man hållt sig inne i en vecka nu.
Hade ju bara en lektion engelska så det var skönt :) när jag slutade fick jag skjuts av Cattis in till stan å då gick jag på apoteket.. sen blev det att ta bussen hem och in i värmen igen ;D hihi.

Idag är jag myyycket piggare :D det är så otroligt skönt! Och jag tror att min matlust har kommit tillbaka :) verkar som det iaf.


Jag älskar den här låten sååååå mycket!


zofia

Vad skönt att du mår bättre nu :)



PUBLICERAT: 2009-01-26, 19:21:58 | URL: http://zofiaandersson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: