2009-01-14
 20:07:55

Barbacka på King

Idag fick jag kliva upp tidigt, 08.20 började jag idag och hade en lektion svenska. Astråkigt :S fick läsa en text om järnåldern eller nåt sånt dära och sen skriva ett referat om det, bläää... tråkigt! Sen hade vi egentligen svenska, men måsta gå på mattetroduktionen och sen var det lunch.. efter lunchen skulle vi ha svenska igen, fast i ett annat klassrum.. vilket var väldigt förvirrande, jag å Cattis stod utanför klassrummet 11.50 som det stod på schemat.. t.o.m tidigare. Tiden gick, å det kom ingen lärare.. då började vi fundera på om det var fel klassrum eller något, så vi fick snurra runt i nästan hela skolan och leta svenskaläraren men fann henne inte.. tillslut gick vi till ett annat klassrum och bad en lärare leta rätt på henne till oss, då visade det sig att hon hade varit på en extra lång lunch för att hon blivit sen med förra timmen.. jaja ;P det var i varje fall rätt klassrum.

Efter skolan tog jag bussen in till stan och mötte Nathalie, sen tog vi bussen ut till Alnö och red ut barbacka.. jag på King, och Nathalie på Bellie. :) Lite läskigt i början, men när jag väl hittade min balans så gick det suberbra! :D Han var så snäll och duktig King! :) <3

Kom hem runt 18.00, satte mig å kollade datorn lite och sen gjorde jag mat.. nu funderar jag på om jag ska lägga mig på sängen och kolla på ett avsnitt förhäxad :) är trött så det skulle vara skönt.. bara jag inte somnar ;D hehe..



Jag & King <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: