2009-01-26
 00:11:54

Inte helt återställd än..

Idag vaknade jag 13.00, det är ju skamligt...haha^^ nej usch så sent får jag inte sova.. tycker det räcker att sova till 11.00, och INTE längre. Så, ändring på det! :D Men jag var väl trött, för jag kom i säng rätt sent igår, hihi.. å sen hade jag ju varit trött hela dagen igår som sagt :) så det finns väl en anledning till att jag sov så pass länge idag.

Kim å jag blev bjudna på tacos ner till Maud idag igen :) muuumma.. såå gott. Sen följde vi med henne till ICA, handlade hem lite kattmat och mjölk. Annars har det inte hänt så mycket speciellt idag, har suttit här hela kvällen och jobbat med en ny design till Elins blogg :) vart riktigt nöjd faktiskt.. å hon också, hon tyckte den vart skitfin :D så det var ju kul. Ni kan ju kolla om ni vill :) ---> http://gaylin.blogg.se .
Har gjort min engelska läxa ikväll också som jag har tills på tisdag, det gick väl skapligt.. får kolla igenom den en gång till imorgon sen så allt blir rätt. :)
Förresten... så har jag gjort en video ikväll också till minne av Frasse <3 som jag ska lägga ut på youtube, länkar till den imorgon kanske.

Jag hade så hemskt gärna velat åka ut till Zäta idag och rida, men så blev det inte. Det bästa för mig var nog ändå att stanna inne den här veckan och kurera mig ordentligt så jag inte blir sjuk igen.. för det märks att jag inte är helt frisk ännu även om jag inte har någon feber =/ men på onsdag ska jag dit!

Snart är det nog läggdags för mig.. skola imorgon, men jag börjar inte förrän 12.50 så jag får sova ut :) skönt! Tror jag ska se ett avsnitt förhäxad innan jag sover, det är ju bara ett måste :D har inte sett något avsnitt alls idag.


KRAMAR


zofia

åhh va gott me tacos. när ska vi ha tacoskväll då:P



PUBLICERAT: 2009-01-26, 19:22:51 | URL: http://zofiaandersson.blogspot.com
zofia

ååhh va gott med tacos. när ska vi ha tacoskväll då :D



PUBLICERAT: 2009-01-26, 19:23:35 | URL: http://zofiaandersson.blogspot.com
Anonym

Den är skit fin :D<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: