2009-01-31
 00:00:08

Everything for you beauty

Imorse hade jag 10 minuter på mig igen att kliva upp, klä på sig, äta osv. Hade tänkt kliva upp halv 11 så jag skulle ha en timme på mig, men istället vaknade jag halv 12.. jajaaa, skönt att det är helg nu iaf :D men imorrn blir det inte att sova så länge ändå, för jag ska ut till stallet till gotjejen å rida :) <3 men funderar på att åka till hööks före och köpa gummisnoddar och rosetter så jag kan fläta hennes man :) är grymt sugen på det! Men då får jag kliva upp ännu tidigare >.< så vi får se om jag orkar... ;P

Hade bara en lektion engelska idag, det var riktigt skönt :D efter skolan tog jag bussen hem en sväng å kollade lite dator.. sen värmde jag lite gröt och gjorde mig klar igen å tog 17.20 bussen in till stan där jag mötte Nathalie. Sen åkte vi ut med gratisbussen till bergsåker å kollade på trav :) riktigt roligt. Det var ju ett tag sen man var på trav :P ett antal år sen.. dessvärre vann ingen utav dom hästarna som jag hejade på såklart ;P men men.. bättre lycka nästa gång! :D Nathalie den lyckosten "vann" 3 gånger. ;D
Synd bara att det var så kallt ute :S hade skitkallt om tårna och händerna, uscha.. fast okej, det var bara -4 grader men det kändes mycket kallare ;O så vi gick in i värmen i varje paus, sen tog 21.15 bussen hem istället för 22.00.. hade så kallt, å så var vi trötta.. får stanna längre en annan kväll. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: