2009-01-12
 01:47:18

I wanna be with you forever

Imorse vaknade jag alldeles försent, så jag hann inte äta någon frukost.. eller ja, det var jag som valde att kliva upp då... jag var trött så det var väldigt skönt att ligga i sängen en stund till. Hade ställt mobilen att ringa så jag skulle stiga upp 09.45, men istället låg jag till 10.20 typ.. då hade jag 20 minuter på mig att klä på mig å göra mig klar... hann som sagt inte äta frukost så det var bara att skynda sig iväg till bussen och åka in till stan.. hade tänkt gå på pressbyrån å köpa en grillad korv med bröd, men det var ju stängt.. så tur att navet hade öppet.

När jag kom till stallet stod Zäta och Majen så fina i hagen och kollade på mig :) hihi. Gick in och mockade och gav mat och vatten och så, sen tog jag Zäta ut på en härlig ridtur.. det gick mycket bra idag :) red först in i skogen och travade.. först började hon springa fort som hon alltid vill, men tillslut fick jag henne att sakta ner så då travade hon jättefint! Red sen ner till fölen igen.. så mötte vi en pappa med 2 barn och en barnvagn, som Zäta inte vågade gå förbi.. så då vände hon om och började springa hemåt, fjantisen ;D när jag sen fick stopp på henne och vände om igen så gick det nog bra att gå förbi haha... hon är väl för söt :D <3 annars var hon jätteduktig idag! Blev ungefär en timmes ridning idag igen. :)

Imorgon gället det.... imorgon är det första skoldagen ;P det känns konstigt.. med tanke på att jag inte gått i skola sen 2004.. men det blir nog bra :) nu är jag motiverad så det ska gå! Jag gör allt för att få jobb nu, så nu ska jag kämpa upp betygen och sätta upp ett mål att få ett jobb år 2010! :D

01.37 är klockan nu, så det är nog dags att ta å krypa ner under varma täcket å sova.. tur att man inte börjar så tidigt imorgon iaf :D börjar 12.50 så då kunde jag vara uppe lite senare idag :) skönt..

Sov gott.


Gjorde en fläta på henne idag, hon vart sååå söt! <3 :D


Anonym

är det inte lite att bara rida en timme med hästen ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: