2009-02-01
 00:19:40

I wish i could do something about it

Ingenting blev riktigt som jag tänkt mig idag... det började med att jag skulle ha klivit upp halv 9, men såklart var jag ju så trött så jag sov en timme extra.. så hann jag inte äta frukost, så tog jag bussen in till stan och sen till birsta.. gick in på Hööks och köpte rosetter och gummisnoddar till Zäta :) sen gick jag in på Birsta City och åt min frukost på Mc Donalds.. jätte nyttigt jag vet ;D haha men vad gör man.. sen missade jag bussen som jag skulle ha tagit in till stan för att hinna med 12.15 bussen från stan, men då fick jag istället vänta i birsta en timme till.. gick in till Hööks igen och köpte ett par till ridvantar som jag kan ha i vår när det är lite varmare ute och sen gick jag åter igen in på Birsta City. Tog ett syntest för körkort på Synoptik, och jag klarade mig hittils utan glasögon :D gissa om jag blev glad! ;D

Tog sen bussen till stan och åkte ut till stallet, kom dit till kvart över två istället för kvart över ett.. men men, när jag kom fram till stallet var det mockat å klart.. så det var ju skönt :) så det gick bra ändå. Tog in sötpärlan och ryktade henne lääänge :) sen red vi ut på en härlig skrittur. Hon var jätteduktig idag :D lyssnade asbra på mina hjälper.. men dessvärre vägrade hon gå den vägen som jag ville :S även fast hon gått där förut och det inte var något ljud eller något... hon stannade upp bara å vägrade gå >,< försökte få henne att gå framåt i nästan 10 minuter, sen lessnade jag å tog en annan väg. Annars var hon suuuuuperduktig idag <333 my beauty. Efter ridningen tog jag in henne och flätade hela manen hennes :) hon vart skitsöt! :D

Tog bussen hem 17.10 så jag var hemma till 18.00.. gjorde i ordning mat och vilade lite innan jag gick till affären sen.. köpte lite chips till mig ;D och fruktsoda.. nam nam, och lite lösgodis till Kimpa. :D

Nu börjar klockan bli mycket, men jag tror jag ändå ska se ett avsnitt av förhäxad innan jag sover.. jag får ju äntligen sova ut imorgon ;P skööönt ska det bli.


Sötpinglan <333


...och förresten! Höll på glömma... jag har lov vecka 10, å då funderar jag på att ta en resa till Åland! :D


zofia

låter som en härlig dag!:)



PUBLICERAT: 2009-02-02, 19:16:35 | URL: http://zofiaandersson.blogspot.com
Caroline

jaa mycket härlig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: