2009-01-24
 22:41:07

All alone

Nu sitter jag här i min ensamhet, kul? - Nej.. inte direkt ;P men vad gör man... vi åt tacos nere hos Maud å gänget ikväll :) gott var det! Och nu är Kim kvar där... så jag får väl stå ut ;D eller jag måste väl rättare sagt. Jag kände mig såå trött så jag orkade inte vara kvar där med all musik å så.. å fy vilket ruskväder det är ute ;O blåser massor och snöar... uscha, tur man kan vara inne i värmen.

Ikväll tog en tjej från Åland kontakt med mig på bilddagboken :) som nyss flyttat hit till Sundsvall. Asroligt! :D Hennes häst Simsonet har stått i samma hage som Cyril på Åland :) å den ska jag bli medryttare till å rida 1-2 gånger i veckan :D wiiie.. ska bli kul!
Det är ju väldigt roligt att träffa någon från Åland här i Sundsvall speciellt :) så nästa söndag ska jag dit å provrida.. läääängtar! :D

Alltså snälla, nu vill jag till ÅÅÅÅÅÅÅÅLAND. Jag saknar landet, familjen och alla nära å kära. Skulle vara så underbart att få åka ner, men tyvärr kan jag inte för skolans skull... så tyvärr får det vänta ända till sommaren :( buhu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: