2009-01-27
 18:33:32

Always in my heart..

Psykologi verkar faktiskt vara rätt intressant :) hade det dom 2 sista lektionerna idag.. jag ska fördjupa mig i hästens beteende :) det ska bli väldigt intressant. Tur att jag slipper redovisa det muntligt, jag sa det till läraren att jag hatar att göra stå inför hela klassen å prata... å hon vill ju inte tvinga någon :) så jag ska få lämna in det skriftligt... TACK!

Det blev inte som jag hade tänkt mig igår, hade ju tänkt lägga mig senast 01.00 och se 2 avsnitt förhäxad... men nääääe :D då skulle jag fixa en blogg till Kim. Så fick jag fullt upp med det ;D så jag hann se 1 avsnitt förhäxad och kom i säng 01.30 istället... det kändes imorse när jag vaknade, var såå trött och hade huvudvärk :( uscha.. då var det bara att ta en alvedon å det hjälpte :D så jag kom till skolan pigg iaf.

Skulle inte orka gå till affären... ikväll måste jag lägga mig ännu tidigare ;O så man vill ju slappa dom timmarna man har hemma på kvällen.. men I wan´t caaaandy! Skulle vara så gott ;D får se om jag går... måste ju ändå handlas hem....hm. Sen blir det väl att se något avsnitt förhäxad ikväll också innan läggdags :) sen imorgon efter skolan åker jag äntligen ut till Zäta och rider :D och Jenny följer med... suuuuperkul :D alltid roligare med sällskap. Då ska jag testa nya tränset :) Lena är så snäll å kommer dit å hjälper mig med det, thank you! Så jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men det blir inte länge jag får vara hemma imorrn.... är jag hemma till 20.00 säger vi så har jag 2½ timme på mig att vara uppe tills jag ska lägga mig igen ;) men så äre...

Här är iaf Kims blogg om ni vill kika på hur den blev :) --> http://luleahf.blogg.se
Sen lovade jag ju att länka till min video som jag gjort till minne av Frasse..


Maja

Psykologi är ju typ det roligaste som finns:p



PUBLICERAT: 2009-01-30, 14:04:06 | URL: http://jossankrantz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: