2009-07-10
 22:12:03

Jag är tillbaka!

Förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit här på ett tag nu! Men det är väl inget ovanligt ;D ikväll har jag suttit och gjort en ny design till Nathalie, ni får gärna gå in och besöka henne och se vad ni tycker om designen.

Är det någon som vill ha hjälp med bloggdesign? Passa då på för jag gör det fortfarande gratis. Hon önskade att få en ljusgrön, ljusrosa eller ljuslila bakgrund. Annars hade jag fria händer, och hon fick såklart skicka dom bilder hon ville ha med.
 
 

I söndags kom jag hem till Sundsvall, och jag ville inte sitta så mycket med bloggen när jag var på Åland så därför har det inte blivit så mycket skrivande. Sedan har jag varit i stallet hos Zäta i måndags, tisdags, onsdags och igår (torsdag) så då har jag inte heller haft tid. ;) 

I onsdags fyllde Zäta 7 år, hjärtat <3 och då red jag henne i Ingers paddock, Lena var med och hjälpte till med hinder för då hoppade jag med henne första gången! :D Och jag måste säga att jag är så himla nöjd, det gick så otroligt bra och hon tvekade aldrig! Jag älskar den hästen mer än ni kan ana.  



På måndag ska vi åka med Casper och Findus (våra två kissor) till Njurunda, dom ska få vara hos Lena i 3 veckor när vi åker till Åland och Dalarna :) på onsdag bär det av till Åland och 25:e Juli åker vi till Dalarna troligtvis, jag längtar sååå sjukt mycket!

Nu ska jag ta mig något att äta ;) ha det underbart!

Puss // Caroline


Emma Palm

Längesedan jag red nu, men man blir jättesugen när man ser dina bilder!!



ha en bra dag!

Kram

Emma



PUBLICERAT: 2009-07-11, 15:50:11 | URL: http://www.emmapalm.se
Maallaan97 på bdb - =)

Hej! :)



Gör du bloggdesigner gratis? <3 :D



Mysig blogg du har! :D <3



PUBLICERAT: 2009-07-31, 23:00:21 | URL: http://cocacolan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: