2009-07-31
 22:42:37

Jag saknar dig!

Hej kära vänner!

Jag kände mig bara tvungen att uppdatera bloggen nu litegrann.
Jag har haft det underbart i Dalarna, och nu är jag på Åland igen men åker hem till Sundsvall på tisdag (4 Augusti). Under tiden jag var i dalarna har det hänt mycket :) jag har bland annat träffat Sara för första gången, underbaring! <3 Det var så himla roligt, jag träffade henne 2 gånger och red med henne :) skitmysigt!



Jag saknar dig henne redan, nu längtar jag som en tok till oktober :D första helgen i oktober ska hon komma upp till Sundsvall och sova hos mig över en helg och då ska vi ha såå kul! <333
Jag ville bara säga det :) uppdaterar mera när jag kommer hem, och då kanske jag lägger upp lite ridbilder osv om ni vill se?

Tack för denna gången Sara :) vi ses snart!! <33


sara

åh<333 saknar dig med gummz<333



men kul hade vi=)



ses snart<3



PUBLICERAT: 2009-08-01, 21:38:24 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: