2009-07-13
 23:09:49

You´re everything to me

Hej vänner!

Imorse klev jag och Kim upp halv 9 och gjorde oss klara, sedan åkte vi ut till Njurunda och lämnade våra två småttingar hos Lena.
Casper hade varit framåt och modig, och hade nästan direkt gått ut ur buren och inspekterat =) det är skönt, han verkar trivas för jag fick höra att han rullat och trampat med tassarna också :D sötis. Findus la sig under sängen efter att han inspekterat, och sen låg han där... jag har ännu inte hört av Lena så jag vet inte om han kommit fram än men det får vi hoppas, huga lillgubben.

Efteråt skjutsade Lena Kim till bussen för han skulle på jobb, och mig till stallet :) jag tog en mysig uteritt i skogen idag igen och Zäta var så himla go som alltid! <3 Hon var lugn och fin idag, jag trodde hon skulle vara piggare men nejdå =) hon lyssnade super! Åh, vad jag älskar henne! Vi travade upp för backen idag igen på mitt kommando :D det gick dock lite snabbare idag ;) men hon saktade av när jag bad henne, så hon ska ha mycket beröm för det! :D






Nu fick jag sms av Lena, Findus har kommit fram och dom är goa och mysiga :D mycket härligt att höra!

Puss // Caroline


m a t i l d a. FOTO&MODE

svar: jag följer superduper många med lovin, men skulle vara supergulligt om du följde mej? så om du gör det kommer jag ju kika in hos dej när du kommenterar och så, vad sägs om det?

kram!



PUBLICERAT: 2009-07-15, 12:51:53 | URL: http://matildayou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: