2009-06-20
 17:42:11

Baby, I´m amazed by you

Igår blev det inget bloggande på hela dagen, det var ju Midsommarafton så då ville man inte sitta inne vid datorn precis! :) Sedan så var vi borta i princip hela eftermiddagen. Runt 15.30 tiden gick vi ner till Maud och där grillade vi fläskfile och till det blev det pommes, så himla gott!
Sedan gick vi till Keda och Katarina där vi satt ute hela gänget och hade trevligt, det blev lite kubbspel också och jag är så stolt över mig själv att jag tog en kubb precis bakom kungen ;) det är inte första gången jag klarat av det och alla bara "braaaaa Carro" :D hihi. Är man en kubbmästare eller vad? (A) Haha, nejdå jag ska inte skryta. :D Hur har eran midsommar varit? :D

Idag blev det att beställa pizza från Biteline, så nu sitter jag är proppmätt ;P gott var det. Nu ska jag ta och packa ner lite, imorgon reser jag ju till semesterparadiset ÅLAND ;) det ska bli kul.. men inte roligt att åka utan Kim :'( jag lär ju gråta när jag lämnar han i stan, som alltid. Jag ska stanna där 2 veckor nu, sedan åker jag hem i ca 1-2 veckor och sedan åker jag och Kim ner till Åland igen :D och sedan troligtvis till Dalarna!
Jag kommer sakna Zäta också :( huga gumman, tur att Lena har semester så hon har mer tid att vara i stallet! :) Ska åka till henne så fort jag kommer hem igen! <3

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: