2009-06-06
 01:01:11

I love you with all my heart

Jag är lycklig! Jag är så oerhört lycklig :D jag har funnit hästen jag aldrig någonsin vill lämna. Jag älskar henne så mycket att jag nästan får tårar bara jag kollar på alla filmer jag gjort med henne. Mitt mål från början var att kunna trava lugnt med henne, när jag tillslut kunde det fick jag glädjetårar för att jag kämpat så länge med det. Nu är mitt mål att kunna trava lugnt och galoppera ute med henne utan att hon sticker med mig :) men det kommer det också, träning ger färdighet!



Idag åkte jag med Valeria ut till stallet och red Zäta ute på ängen :D det var så himla mysigt! Valeria började med att träna lite dressyr och jag fotade massor, sedan fick jag rida och hon tog bilder på mig :) jag älskar verkligen min kamera! :D

Kolla gärna på filmen nedan! :)



Nu ska jag se ett avsnitt Förhäxad innan jag lägger mig :) puss på er alla och ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: