2009-06-04
 23:27:32

In my dreams there's a place without war

Hallå! =)
Jag ska börja med att svara på frågorna jag fick från frågestunden, förlåt för att jag inte har gjort det tidigare men jag har inte orkat.

Vad är klockan? ;D
Ett ur som visar tiden! :P

Får jag komma till dig någon gång och rida å sånt? :)
Kan inte lova något, men kanske kan ordnas :)

Vems var Rex och varför hade ni honom?
Han var Kims brors hund, vi gick ut på promenader med han då och då för att vi ville, samt att dom inte hade tid själva alltid.

Varför ändrar löven färg om hösten? Kommer du och hälsar på mig när jag flyttat? Varför finns det onda människor?
Jag har tyvärr inget bra svar på varför löven ändrar färg om hösten och varför det finns onda människor, men jag kommer absolut och hälsar på dig! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår hämtade jag min nya kamera, och jag kan säga såhär att jag ÄLSKAR den! :D Jag är mycket nöjd, den är min pärla och jag kommer vara jätterädd om den nu med tanke på att det inte är en billig sak.

Idag var jag ut till mina två älsklingshästar, Zäta och Majen! =) Det blev ingen ridning idag, men pysslade om dom istället och det är alltid lika mysigt. Zäta var lite busig i hagen idag med ;) hihi, fick många vackra bilder!


Zäta busig ;)


Snygga Majen :) gillar bilden!


 Älskade Zäta hjärtat <3

Imorgon kommer hovis, och sedan ska jag ut och fotografera Valeria när hon rider! :) Ska bli mycket kul, längtar!

Puss på er alla! :D



valeria

Åååh mys hästarna! Fin bild på majen! Älskar värkligen den gamla herren!

JA det skall bli fina bilder då jag rider! Det lovar jag! :)

Älskar dej bästa vän! Pusselipuss! :)



PUBLICERAT: 2009-06-05, 00:12:10 | URL: http://lillwikner.blogg.se/
Elin

Jätte fin närbild på majen (?)

Tänk bara på att inte klippa av något, för du råkade klippa av lite av mulen. Annars är den jättefin. bara en liten sak att tänka på lix :)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 18:41:11 | URL: http://gaylin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: