2009-06-09
 15:32:09

Resan bokad...

Jag hade 38 besökare på bloggen igår och inte en enda kommentar :O kooooonstigt... ;)
I varje fall så klev jag upp 11.30 idag och såg 2 avsnitt av Förhäxad :) alltid lika kul, älskar den serien så himla mycket! Sedan har jag tagit hand om den "superskojiga" disken ;D och annars bara tagit det lugnt. Soligt och underbart väder idag!

Ikväll ska jag åka ut till Granloholm och spendera min kväll med Jenny :D ska bli skoj, vi ska ut och fota bland annat.. kanske det blir en filmkväll med? :)

Nu ska jag boka båtresan till Åland :) bussen är redan bokad, jag åker söndag den 21:a Juni och åker hem den 5:e Juli igen! Ska bli så kul att åka dit igen :D träffa familj/släkt och rida osv! :)

Pussar!


Anonym

Men, du, Granlo. Inte Granloholm. :D



PUBLICERAT: 2009-06-13, 18:15:11 | URL: http://virvlavirvelvind.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: