2009-06-09
 20:57:58

Ring mig någon!

Ändrade planer, det blev inte att åka till Jenny ikväll. Det blev lite sent och sådär, så vi ska ta det en annan dag istället. Jag har så himla tråkigt så jag tror jag får damp snart :O men just nu sitter jag och lyssnar på en låt från Macken på youtube xD http://www.youtube.com/watch?v=FIpqvmTw1nk&feature=related haha, det roar mig.

Skulle vilja gå ut i solen och hitta på något när det är så underbart väder :D men det är så tråkigt själv, och det finns ingen som har tid/vill göra något.. suuuuuck :P synd att älsklingen jobbar. Jag har varit så otroligt rastlös nu ikväll, är van att ha fullt upp om dagarna ;) hehe, men jag ska inte klaga för det är så skönt att vara ledig och inte behöva stressa iväg någonstans!

Hade jag varit i dalarna nu så hade jag velat rida ut på en mysig barbacka tur med Sara :D vi pratade om det på msn och det hade varit så mysigt.. nåja, i Juli! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: