2009-06-17
 21:09:08

Sista ridlektionen för denna terminen

Ja, idag var det sista ridlektionen för den här terminen... lite tråkigt faktiskt, men nu ska jag njuta av sommarlovet! :) Vi hoppade idag, och jag fick ha gosfian Fanny ;) hon var jätteduktig, och det gick skitbra förutom att jag nästan var påväg av 2 gånger, men det var mitt fel.. får träna mer :) träning ger färdighet, ellerhur? ;) Jag höll mig kvar nu i varje fall :D hon bockar åtminstone inte som gospluppen Mario, hihi. Men jag gillar Mario <3 hoppas jag får rida honom nästa termin.

Nästa termin börjar jag rida på fredagar istället i en högre grupp :D fredag den 21:a Augusti börjar jag igen, och då blir det 18.00 - 18.50 istället för 18.10 - 18.50 :D superbra! Jag längtar redan.



Snart ska jag gå och ta en dusch, det ska bli så skönt för nu känner jag mig inte alls fräsch. Sedan ska jag även försöka fixa min nya bloggdesign, om min dator är snäll med mig :D så jag återkommer antingen senare eller imorgon, men jag vill gärna se några kommentarer när jag loggar in här nästa gång! ;)

Ha det underbart!


valeria

Vad skoj! :) Ja du får nog öva lite till så du inte trillar av Fniss



PUBLICERAT: 2009-06-18, 00:11:51 | URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
sara

vad roligt=) tränig ger defentitivt färdighet kolla bara på dig och zäta=)<3



ja du ska njuta av ditt sommarlov nu carro=)



PUBLICERAT: 2009-06-18, 20:39:40 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: