2009-06-11
 00:14:37

Charmed 4-ever

Idag kom Rex på besök :D det var mycket kul att få träffa honom igen, han kände igen oss och var så glad :D sötkillen. Sedan har jag bara tagit det lugnt idag, åkte ut till ridskolan och red Fanny.. vi fick rida ut på en tur i skogen :D mysigt var det, och nästa vecka är sista gången för den här terminen, då är det hoppning :D jag vill ha Mario, men det skulle inte förvåna mig om jag får Fanny faktiskt. ;) Inte för att det gör något, jag tycker om den lilla söta damen nu också :D men Mario är såå go!

   

Ikväll har jag varit på en promenad med älskling :) han är ledig idag, torsdag och fredag.. det är skönt att ha han hemma ibland :D han jobbar ju för det mesta så man hinner inte umgås så mycket. Sitter och längtar tills jag ska åka till Åland nu :) det ska bli roligt.. men längtar ännu mer tills i Juli när älsklingen följer med <3 och då vill jag till Dalarna med, det skulle vara så mys!

Nu är jag trött så jag tror jag ska lägga mig på sängen och kolla på något avsnitt Förhäxad :D men först ska jag ta mig en citronmuffins, hihi.

Pusshej!


valeria

har du tappat lusten att blogga ?^^ Vi vill ju följa dej! :)



PUBLICERAT: 2009-06-13, 13:27:51 | URL: http://lillwikner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: