2009-06-08
 16:25:04

Vilka läser? ;)

Hejsan alla mina underbara läsare! ;) Vilka ni nu är... det skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg, och då menar jag er som jag inte känner ;P ni får gärna lämna en kommentar och ge länk till eran blogg :) det skulle jag uppskatta. Jag vet att jag sagt tidigare att jag inte gillar anonyma kommentarer, men det beror som sagt på vad ni skriver.. är det något "onödigt" så tycker jag man kan stå för det. Annars är alla kommentarer välkommna! :)



Idag sov jag liiite för länge :D klev upp 12.00, hehe! Men det var skönt :) har bara tagit det lugnt idag och kollat på stallkompisar på tvn, det är ju bara för kul att kolla på. :D Snart ska jag göra middag, det blir sourcreme and onion klyftpotatis och korv med bearniesås idag ;) hihi. Sedan ikväll ska jag åka ut till Alnö och vara fotograf åt Josefine när hon rider dressyr med Bellie :D ska bli kul.

Puss!


sara

jag läsa



PUBLICERAT: 2009-06-09, 15:24:07 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: