2009-06-07
 22:19:18

You are the best

Tro det eller ej, men jag har galopperat med Zäta ute för första gången själv idag! :D Jag red för Valeria :) det gick kanon! Vi började med att värma upp i skritt och sedan satte hon på longeringslinan och höll den när jag fick trava och galoppera.. sedan prövade jag helt själv och det var såå härligt :D jag är så otroligt lycklig, hon var så duktig! <3

Stort tack till Valeria för all hjälp och alla underbara bilder! :D <3


Jag är lycklig! :D



Kolla gärna in filmen också :) http://www.youtube.com/watch?v=CmXkWPVRG80

Ikväll har jag bara tagit det lugnt :) ska eventuellt se något avsnitt förhäxad om en stund tror jag, men nu ska jag gå och äta lite kvällsmål :) ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: