2009-03-17
 00:42:27

A grown-up woman should never fall so easily

Nu börjar jag få vårkänslor, så underbart.. det är plusgrader på dagarna, det är soligt (oftast) och snön börjar smälta :D kan det bli bättre?... nej icke! :D Jag längtar så sjukt mycket till våren och sommaren nu, tänk att få ligga på stranden och sola å bada... ååh!

Sen längtar jag så sjukt mycket efter att få åka utomlands, åh gu va härligt det skulle vara.. tänk att få ligga där på playan och bara mysa! Vill åka till Skiathos i Grekland :D det är min dröm!.. och den måste gå i uppfyllelse, det ska jag se till. Skulle vara underbart att få åka redan i höst, men det får vi se... man kan ju alltid försöka :) och hoppas på att det går att ordna med pengar osv.



Idag har jag varit i skolan... hade först engelska, det var tråkigt :P sen hade jag matte och skrev prov, det gick fin fint ;) kändes det som åtminstone. Nej men jag känner på mig att det gick bra, jag får godkänt i det :D men jag hoppas ju självklart på bättre! :D Fick skjuts hem med Alexandra och Katarina efter skolan, följde med hem och kollade på Jimmy och Alexandras nya lägenhet.. den var rätt mysig :) sen gick jag hem och började med maten.. sen har jag bara tagit det lugnt ikväll, och gjort NADA :P man måste väl få vara lite lat ibland, eller? ;)

Nu börjar det bli sent och det är snart dags för mig att krypa ner i sängen... skoldag imorgon igen, så nu ska jag avsluta här så Kim får kolla lite internet också innan vi stänger av datorerna.

Ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: