2009-03-17
 12:36:29

A little smalltalk, a smile and baby I was stuck

Inatt hade jag en underbar men samtidigt knäpp dröm :P det var ganska sjukt att jag drömde om att jag var utomlands, precis på den platsen jag vill åka till som på bilderna jag la upp i förra inlägget :O haha. Det var riktigt härligt faktiskt, jag minns dock inte så mycket av det men jag minns att det slingrade sig en orm där i full fart^^ haha uscha. Jag tror jag börjat drömma för mycket nu om att åka utomlands ;) men man kan ju inte bli mer än sugen när man kollar på mamma mia och när man aldrig varit utomlands, och så åker massa nära & kära till varma och soliga länder så då kan man ju inte göra mer än drömma :D jag MÅSTE resa utomlands, jag vill verkligen det. Min mormor och morfar bor ju i Spanien, så kanske man kan åka dit om inte annat :) fast jag skulle helst vilja åka till Skiathos i Grekland som sagt.

Sitter vid skolans datorer nu och har nyss skrivit ut mitt fördjupningsarbete, jag hoppas Anna blir nöjd med det :) men det tror jag nog. Nu ska jag pallra mig iväg till lektionen, så jag återkommer antingen ikväll eller imorgon. Imorgon ska jag rida lektion på ridskolan, jag är vääääldigt peppad :D det ska bli grymt kul!

Well, have a nice day! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: