2009-03-25
 21:36:42

All I need this time

Varje morgon ställer jag mobilen att ringa flera gånger för att jag ska kunna snooza lite och för att jag inte ska försova mig.. men oftast kliver jag upp sista gången den ringer :P som dock är lite försent.. hihi, som imorse gjorde jag det.. men då tog jag en senare buss istället och det gjorde ju inget eftersom jag hinner ändå :) men ibland kan jag även bli förvånad, och kliver upp 40 minuter innan jag ska gå.. tänk om det kunde vara så alla gånger? :P

Hade svenska idag på skolan, fick göra ett prov på satsdelar och söka efter lite information till min redovisning som jag ska ha på onsdag.. såå skönt att jag får ha det för läraren bara, det känns mycket bättre. Efter skolan tog jag bussen till stan och hoppade av där för att vänta på Jenny.. sen tog vi bussen hem till mig och hon hjälpte mig att plugga lite matte :) så nu ska jag väl förhoppningsvis vara lite klokare^^ imorrn ska jag skriva om provet, igen.. så önska mig lycka till?

Ikväll hade vi teori på ridskolan, vi fick se en film om hur viktigt det är att sitta rätt i sadeln osv.. mycket bra och lärorik film faktiskt :) ska tänka på allt det nu i fortsättningen så blir det nog bra :D längtar redan så himla mycket till nästa onsdag, det är så kul att rida på ridskolan och förbättra min ridning :) måste även försöka rida in min missade lektion...måste ringa på fredag och kolla om det går då :) hoppas!

Nej, nu måste jag ta och kolla på ett avsnitt förhäxad :D var ett tag sen nu!
Sen blir det sova, så jag återkommer imorgon! Ha det underbart! :D


Så sjuuuuukt bra låt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: