2009-03-24
 19:43:06

Causé I have this dream right inside of me

Den här dagen började inte alls bra... okej, engelskan idag gick bra faktiskt. Men sedan hade jag mina två sista psykologilektioner och jag fick veta att jag måste göra om mitt fördjupningsarbete för att få godkänt i betyget, hur kul är det då? Allt hade blivit ett missförstånd, jag hade inte letat ut den fakta som var mer inriktad på psykologi liksom som Anna hade tänkt sig.. så nu har jag en väldig press på mig, måste fixa till det där för att klara kursen.. har 2 veckor på mig. Sedan fick jag även veta att jag fått IG i matteprovet igen som jag skrev om, var 2 poäng ifrån godkänd.. måttligt besviken blev jag >,< så nu ska jag skriva om det på torsdag igen.

Fick sluta lite nästan 50 minuter tidigare idag, så jag tog bussen hem och gjorde mat direkt.. Kim hade varit så snäll och handlat innan han gick iväg till jobbet :) sedan har jag suttit här och sökt lite sommarjobb på Åland för Juli månad.. har inte tid och orkar inte jobba hela sommaren, men huvudsaken jag får lite pengar.


Nu har Jenny varit så gullig så hon har tänkt på mig och letat upp något passligt jobb till mig, hon skickade en länk till mig på msn om ett jobb som hästskötare på helger :D åh, hur underbar får man vara?? Jag hade aldrig tänkt på det själv om inte hon hade visat det för mig. Stall Progress i Njurunda söker hästskötare på helger för skötning av travhästarna, mockning, utfodring och in- och utsläpp :D guuuu va jag vill ha det, skulle vara skitbra att få tjäna lite extra pengar.

Håll tummarna för mig! :D


Erika

Jag är jättenöjd med deignen! Tack snälla du..

Fina designer till Charly och Maria med..du är verkligen superduktig! Kram Erika



PUBLICERAT: 2009-03-25, 10:20:51 | URL: http://momerika.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: