2009-03-07
 16:28:50

I can feel it in the air

Klev upp runt halv 10 tiden imorse och åt frukost.. sen for Kent å jag till farmor å hämtade henne, sen åkte vi en sväng till Kents lägenhet å kollade... efter det blev det en tur till köpmannamässan, det fanns väl inte så jättemycket roliga saker att se där men kul ändå :) sedan åkte vi till sparhallen en sväng och sen hem till farmor å fikade lite.. trevligt trevligt.

Ikväll blir det att packa, ska försöka få rum med allt i min lilla väska :P men det ska gå! Igår kväll såg jag förresten på Mamma Mia med mamma, den var asbra! :D Måste se den ikväll igen, hihi.. sedan blir det väl att se melodifestivalen och gå på en prommis med Kent, och kanske färga Marias hår :P det är vad som händer idag. Imorgon reser jag hem igen, tråkigt.. men måste ju åka om jag ska kunna komma hit igen, eller vad säger ni? ;D

Har suttit nu och kikat lite på badkläder som jag skulle vilja införskaffa mig till sommaren, den här nedanför skulle jag kunna tänka mig.. å den har så härligt fin blå färg! :D

Åh, kan det inte få bli sommar nu?! Tänk att bara få ligga på stranden och sola, bada, äta glass.. resa till Åland, Dalarna...härliga ridturer i värmen :D ojoj, kan knappt bärga mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: