2009-03-26
 12:39:24

I did it again!

Sitter just nu på skolan och har lunch, har haft matte på morgonen och jag fick veta att jag tydligen hade klarat mig igenom provet i alla fall :D fick G- men det är ju huvudsaken jag klarade det, så jag får lämna det åt sidan nu och gå vidare.. känns mycket skönt :D så nu har jag fått börja med ekvationer, ska bli spännande och se hur det går.

Idag efter skolan åker jag ut till stallet, Lena och jag ska longera damen :D ska bli väldigt kul. Synd bara att jag glömde kameran hemma :( så jag kan varken ta bilder eller filma, men får göra det en annan gång.. det lär väl bli longering flera gånger så! :D

Nej, nu ska jag ta och avsluta här, ska strax ha min första lektion Kommunikation..intressant :) återkommer troligen ikväll. :D

Pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: