2009-03-05
 14:37:53

I hope you gonna like it

Jag har ändrat mig, mitt artistnamn är "Carro"... det låter bättre :) men heter "Da Carro" på znapmusic.com för att "Carro" var upptaget. Klev upp runt halv 10 tiden imorse och åt frukost.. sen satte jag mig direkt vid datorn och började med min första låt, har nästan kommit halvvägs nu.. och jag kan inte fortsätta på den nu förrän imorgonbitti igen när jag är ensam hemma, jag har lite svårt att koncentrera mig annars.. ;) så det blir att kliva upp tidigt så jag kan försöka hinna få den klar imorgon, skulle vilja få den klar innan jag åker hem till Sundsvall igen. Jag hoppas ni kommer gilla mina låtar, jag gör mitt bästa.. alla är ju nybörjare någon gång liksom och övning ger ju färdighet som sagt :) men jag är faktiskt riktigt nöjd med vad jag åstadkommit hittils!

Nu får ni vänta med spänning :P jag kommer lägga ut låtarna på znapmusic.com så man kan lyssna och ladda ner dom därifrån. Skriver egna låtar och rappar till dom, det blir nog fint. :)
 
Nu tittar solen fram :) sååå härligt. Man blir så mycket piggare och gladare när det är solsken. Ikväll får vi se vad jag ska hitta på, kanske tar en prommis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: