2009-03-15
 02:09:23

I still don´t know what you´ve done with me

Klockan är nu 02:01 och jag ska snart krypa ner i sängen och mysa med älsklingen <3 är sååå trött nu.. tänkte bara berätta lite kort om dagen innan. =)

Åkte ut till stallet på dagen och mockade å gjorde i ordning i stallet, sen gick jag ut på en härlig promenad med Zäta damen =) hon var pigg och glad över att få komma ut.. hade spö med mig och det hjälpte, hon lyssnade faktiskt och följde med mig.. duktiga tjejen <3 annars brukar hon stanna och vägra gå, men icke idag :D (igår blir det väl) ;P sen byggde jag upp ett litet hinder utanför paddocken som Zäta fick hoppa över när jag sprang med henne, först genade hon 2-3 gånger men sen hoppade hon flera gånger :D sååå duktig! Älskade hjärtat mitt <3 hon var så go idag =) och det var ju så härligt väder! Man fick ju vårkänslor när det var soligt, flera plusgrader och snön höll på att smälta.. åh så underbart :D imorgon hinner jag tyvärr inte åka ut å rida henne, måste fortsätta med mitt fördjupningsarbete.

Ikväll var Jenny hit och vi kollade på melodifestivalen först.. jag tyckte inte att rätt vann =/ jag hade önskat att Måns Zelmerlöv skulle vinna men men ;P sen kollade vi på Mamma Mia igen :D eller ja, några scener från den... ;P hihi. Jag bara älskar den filmen, så sjukt bra! <3

Men nu ska jag sova... ;) sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: