2009-03-10
 12:35:04

I´ts not too bad

Ni får ursäkta att jag inte skrivit något här nu på 2 dagar.. men i söndags reste jag hela dagen och kom hem runt 22 tiden och då orkade jag inte skriva något... och igår orkade jag inte heller. Sitter just nu vid skolans datorer och har lunch, sen ska jag ha 2 lektioner psykologi...*suck* hehe, lite jobbigt med 2 lektioner av samma efter varann. Men nu har jag bara psykologi den här veckan, nästa och följande till och sen är jag klar med den! Såååå skönt :D då kommer jag sluta tidigare på torsdagar också, 14.20... så då kan jag åka till Zäta på torsdagar också :) riktigt nice.

Om 5 min ska jag gå till lektionen så jag återkommer antingen senare eller imorgon :) efter skolan ska jag och Kim ner till Maud å Danne å äta middag, trevligt trevligt :D och ikväll måste jag göra mitt hemprov i psykologin som ska vara klart till på torsdag, och imorgon kväll ska jag rida på ridskolan så då har jag inte riktigt tid med det.

Ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: