2009-03-11
 20:56:43

It was wonderful

Nu är den här läckra baddräkten beställd :D den skulle komma i slutet på mars, caaaant wait :D det är ju alltid roligt att få paket på posten hihi. Har hört att prickit ska vara mode i sommar, så det passar väl bra :P inte för att jag följer alla modegrejer men jag tyckte baddräkten var asläcker.. :D

Jag är sååååå nöjd med min första ridlektion idag måste jag säga :D skulle haft en häst som heter Rocky E men han hade skadat benet så jag fick en ponny vid namn Coconut och han var helt underbar :) förutom att han hade lite egen vilja då förstås å ville gena ;) men det är sånt man får räkna med. För övrigt gick ridlektionen superbra :D och det var askul att hoppa :D längtar redan till nästa onsdag, hihi.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, äta lite chips och dricka min trocadero :P mumma.. så får jag sitta hela helgen med min fördjupningsuppgift om hästens beteende :/ suck, ska redovisa det på tisdag... and I hate it! Nåja, får ju göra det i en mindre grupp iaf så det är skönt.. men, jag får inte ta det så stort.. jag klarar det och det är inget med det liksom :D ellerhur?, peppa mig nu! :P Måste även försöka åka ut till Zäta damen på lördag :) måste också kolla upp om jag ska rida in min missade lektion på fredag, annars kanske jag åker till Zäta.

Nåväl, nu ska jag avrunda här... ;) have a nice day!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: