2009-03-16
 00:15:48

Lay all your love on me

Idag har det varit en bra dag :) söndagar brukar annars kunna vara så tråkiga^^ men icke idag. Sov ut länge idag :) och det var så skönt, sen tog jag en härlig promenad med Älskling <3 synd att det inte var sol idag också bara men det var plusgrader så det var skönt. Sedan satt jag med mitt fördjupningsarbete resten av dagen fram till eftermiddagen, hann skriva klart 3 sidor så det känns riktigt skönt :) ska försöka hitta något mer imorgon och skriva en sida till, men går det inte så gör det nog inget för det skulle ju iaf vara 3-4 sidor.

Ikväll kom Jenny hit igen, vi kollade på poltergies II ;P och mamma mia.....haha ;) märks det att jag gillar den eller vad? :P Nu börjar det bli sent så jag ska ta och stänga av här och göra min engelskaläxa tills imorgon >,< blää, icke kul.

Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: