2009-03-27
 22:17:14

Min plånbok säger aj

Hade engelska idag på skolan, var rätt kul faktiskt. Vi fick göra en kul sak :P man skulle sitta två och två rygg mot rygg och en av oss skulle ha ett papper som man skulle förklara för den andra på engelska hur den skulle rita, skitkul faktiskt. :D
 
Efter skolan tog jag bussen till stan och mötte upp Jenny, sen åkte vi ut till Birsta. Gick runt i massa olika butiker :P blev storshopping idag, och min plånbok säger aj =/ men pengar är till för att spenderas och jag har faktiskt inte shoppat på länge nu så jag tycker jag är värd att unna mig något :) och pengarna gick ju till något bra, som jag behövde. Nu har jag dessutom satt in resten av pengarna på sparkontot så jag inte kan röra mer, bra va? ;D så nu har jag bara pengar till buss, räkningar osv kvar. Blev inte att köpa ridbyxor idag, det får vänta till nästa månad.



* Sjal - 98 kr
* Hoodtröja till ridningen - 199 kr
* Jacka till ridningen - 249 kr
* Ridstrumpor 2-pack - 19 kr
* Strumpor 5-pack - 79,50 kr
* Grimma - 99 kr
* Hästgodis - 35 kr
 
Sedan köpte jag även ett hårband för 65 kr och ett reflexband för 35 kr som jag inte tog bild på. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska bli väldigt skönt att sova sen för jag är skittrött.. har varit trött hela dagen, fryser och hostar så jag hoppas att jag inte blir sjuk.. vill inte det =/ ska ju åka ut till go tjejen Zäta imorgon och prova nya grimman.

Men nu ska jag avrunda här ;) Puss!


Maria

vart köppte du jackan den va skit snygg



PUBLICERAT: 2009-03-28, 23:08:05 | URL: http://mariaenliten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: