2009-03-13
 00:55:12

NY LÅT

NY LÅT!
Låten heter "Allt för dig" och är tillägnad till min syster Maria. Lyssna & ladda ner den via hemsidan; http://www.znapmusic.com/dacarro kommentera gärna om ni lyssnar.

Idag har det varit en lång dag känns det som... började med att kliva upp tidigt och möta Alexandra, sen tog vi bussen till skolan.. så hade vi matte, och jag räknade klart hela kapitlet som vi började på förra lektionen och ska skriva prov på det nu på måndag :D känner mig ganska så stolt för det hihi. Jag känner på mig som vanligt att jag kommer klara provet :D åtminstone godkänt lär jag få och då blir jag nöjd.
Sen hade jag iaf psykologi sista lektionen och nu har jag och Anna kommit överrens om att jag får göra mitt fördjupningsarbete skriftligt, men med mera arbete.. jag måste skriva om hela texten med egna ord och lägga in källhänvisningar med storlek 12 och textstil New Times Roman och det ska vara 3-4 sidor... men jag fixar det jag =) det blir bra det. Imorgon efter skolan ska Maja följa med mig till bibban och hjälpa mig med det =) sen lär jag ju få sitta hela helgen med det beroende på hur mycket jag hinner med imorgon.

Ikväll har jag mest suttit med nya låten, och annars tagit det lugnt bara.. och nu är jag skittrött så jag ska snart krypa ner i sängen men först måste jag mysa lite med Kimmen <3 mitt hjärta.



Sov gott allesammans ;) ha det underbart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: