2009-03-18
 22:58:13

This is the only way

Imorse vaknade jag 10 minuter innan bussen gick, så jag beslöt att ta nästa buss istället för att slippa all stress och kunna äta frukost.. jag är väldigt noggrann med att äta frukost varje morgon, det är som sagt dagens viktigaste mål och man ska inte slarva med frukosten.. huvudsaken jag får något i mig så blir jag nöjd.

Hade bara 2 lektioner svenska idag, nice :) hade en genomgång av satsdelar och sen fick jag skriva ett debattinlägg.. tog sen 11.00 bussen hem och gick på en härlig promenad med älsking i solskenet :) det är så härligt att gå på promenad nu när det är plusgrader ute, soligt och snön smälter på vägarna :D I just love it!

Tog bussen ut till ridskolan på eftermiddagen och red Söt Nöten igen :D vi fick rida lite snett igenom, träna sitsen och galoppera bland annat.. riktigt skoj :D det gick så bra!



Har nyss tvättat håret och ätit, ska ta och borsta tänderna strax och så småningom krypa ner i sängen :) om kanske 30 min :P ny skoldag imorgon, ska upp tidigt igen och möta Alexandra.

Puss & Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: