2009-03-22
 20:30:54

This love I feel for you goes on and on

Imorse fick jag ännu en sovmorgon :) så härligt att bara ligga och dra sig när man nyss vaknat.. klev upp runt 11.00 och åt och gjorde mig klar och tog en dusch :) orkade inte göra det igår i varje fall så det fick bli idag.

13.50 tog jag bussen in till stan och sen åkte jag ut till stallet. Mockade åt Zäta och Majen innan Lena kom, och sen red vi ut på en mysig skrittur igen :) sen blev det även en tur i paddocken, red på lite volter och snett igenom.. hon vart lite uppstressad där men annars var hon såå himla mysig idag, gotjejen <3 man kan inte bli annat än kär i henne. Sen fick även Lena rida lite innan vi avslutade :) sen fick jag skjuts till Ica bommen, där jag gick in å handlade lite chips som jag och Kim ska dela på ikväll :D det blir myys.

Ikväll måste jag se något avsnitt av förhäxad :P det var ett tag sen nu. Måste även göra min engelskaläxa och räkna lite matte som jag inte orkade göra igår^^ tror jag ska ta tag i det nu direkt faktiskt.

Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: