2009-03-29
 15:39:48

Sjuk igen

Igår låg jag i sängen hela dagen och mådde inte bra alls :( uscha, nu är man sjuk igen och har feber så det blir ingen skola imorgon.. därför har jag inte orkat blogga något. Blir så less, det var ju inte längesen jag låg med influensan =/ nu vill jag bli frisk! Kunde ju inte åka till Zäta igår heller och pröva grimman, får bli på torsdag eller i helgen. Jag hoppas jag är bättre till tisdag så jag kan rida på ridskolan på onsdag, har ingen lust att avboka ännu en ridlektion så jag har 2 lektioner att rida igen, nej nu blir det mycket vila och äta vitaminer!

Känner mig lite piggare idag, men har feber.. så jag ska ändå ligga och vila mest idag, kanske kolla på något avsnitt av förhäxad... om jag orkar. Tur att älsklingen är ledig så han får springa betjänt till mig ;) hihi.. har önskat potatisgratäng idag, mumma :D är så sugen på det.

Nu har jag funderat, och jag tror att det är dags att formatera om min dator. Jag tror det skulle hjälpa, att den slutar hänga sig för minsta lilla osv.. men jag vet inte vart jag har min windows skiva :O måste leta efter den!

Ha det bra alla!

Pussar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: