2009-03-04
 20:22:20

Pli på hunden?

Imorse klev jag upp runt 11.00 finsk tid, åt frukost och kollade datorn en stund.. vid 12.50 åkte jag ner till Strix och klippte mig :) hon klippte 1 cm på längden och lite uppklippning och snelugg :) jag vart jättenöjd.. det syns inte så mycket att det är klippt på längden och det är bra :D det brukar kunna synas även fast man tar bara lite. Förresten...när jag hade klivit ut ur bilen och skulle gå till strix så kom det en gubbe på cykel med sin schäfer bredvid som jag gick förbi, och när jag mötte dom hoppade schäfern upp på mig och morrade å tänkte bita :S inte hade jag någon aning om att den skulle hoppa upp på mig, det var jag ju inte beredd på liksom.. å han som t.o.m har pli på sin hund... man blev ju lite smårädd men hunden hoppade ner fort när han sa "fyyy" till den.

Åkte sen hem en stund och bytte om till ridkläder, sen for jag till Vikingahallen där Sandra mötte upp mig så for vi till stallet sen.. tog in Cyril å borstade och gjorde i ordning han och sen red vi ut på en härlig tur.. skrittade mest, men testade även att trava en bit och han kändes bra med tanke på att han varit halt, så det var ju bra :) han har såå härlig lugn och fin trav <3 och han lyssnade asbra. Även Pirajja fick följa med och gå bredvid :D sötnosen. Efter ridningen fick jag massera Cyril, det tyckte han var skönt. :)

Kom hem till 16.30 tiden ungefär då maten var klar.. sen åkte jag, pappa och maria å hälsade på farfar en stund.. det är alltid trevligt :) sen har jag gjort min tråkiga engelskaläxa ikväll >,< men skönt att ha den gjord nu. Nu är det hemprovet jag måste göra till och eventuellt räkna lite matte om jag förstår mig på det nya kapitlet.

Nu ska jag vänta på att Kim kommer in på msn, ska prata med honom en liten stund iaf :) sen får vi se vad som händer och fötter.. ;D imorgon ska jag fortsätta på min första låt som jag började med idag :) ska försöka hinna klart med den men det är inte säkert att jag hinner det. I will do my best of course! :D

 

Alla ni som läser det här inlägget kan väl ge mig en kommentar? ;) det skulle jag uppskatta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: