2009-03-02
 11:30:47

Hemma på Åland

Imorse vaknade jag av att Nisse tryckte in huvudet under täcket nere vid fötterna, lilla gulle :D trodde först att det var Casper men när jag tittade upp så såg jag att jag var på Åland ;P sov rätt bra inatt... när jag väl somnade^^ låg och tjattrade med Maria en lång stund hihi.

Igår var det en lååång tråkig resa :P bussen gick väl bra men båten är alltid tråkig när det inte finns så mycket att göra.. annars gick resan bra :) gungade inte något alls. Börjar bli van med den där långa bussresan från Sundsvall till Stockholm så det går rätt fort ändå.

Idag vet jag inte ännu vad jag ska hitta på, känns konstigt att inte ha något att göra ;P har ju för det mesta fullt upp annars men nu när man är här och är ledig har man inget planerat, inte än iaf.. men ska troligtvis ta en promenad ikväll med Kent, får se hur långt det blir..

Have a nice day! ;)


Sofijah

svar: hej , tack så mkt :) jag får mina beats ifrån en kille som heter Benne som spelar piano och gör egna beats.



PUBLICERAT: 2009-03-03, 16:26:10 | URL: http://avtrollis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: