2009-03-20
 19:49:05

This is all I want to feel tonight

Inatt hade jag en underbar dröm men samtidigt knäpp.. :P drömde att jag red Zäta, och vi hoppade massa hinder :D utan sadel dessutom, det kändes som att man flög över hindren.. det var sååå härligt <3 men ändå var det helt sjukt, för vi hoppade inte "vanliga" hinder, utan vi hoppade över stängsel, soffor å sånt...haha^^ nåja, i drömmar kan allt hända. 

Imorse fick jag sova längre, det var skönt.. klev upp runt 10.30 och åt frukost och gjorde mig klar, sen hade jag bara en lektion på skolan idag (engelska), det var nice.. efter skolan gick jag en sväng på stan och fixade det sista inför körkortet, nu ska det bara postas iväg på måndag och sen får jag hämta det inom kort.. gick även i lite butiker och skulle leta byxor, jag behöver verkligen nya jeans, men jag hade ej råd med det.. köpte iaf ett bälte (se nedan) som jag blev nöjd med. 


Nu sitter jag här alldeles för mig själv, Kim har gått till Keda och Katarina med Jimmy och Uffe.. jag har helt tappat lusten för att gå ut ikväll så jag blir hemma... =/

Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: