2009-03-20
 00:36:45

You are everything I need

Klev upp runt 07.10 imorse och åt frukost, sen mötte jag upp Alexandra så tog vi bussen till skolan.. hade matte dom två första lektionerna, fick reda på mitt matteprov som dessvärre inte gick så bra :( fick IG, men nya tag! Det är ingen fara med det liksom, jag får göra om det på måndag... och då ska det gå bra! Håll tummarna för mig nu, okej!? :) Jag tror det gick för fort framåt med det 3:e kapitlet, vi hann knappt ha en genomgång av det ens och jag var kanske lite för självsäker på att jag kunde allt, men jag tyckte att det verkade så enkelt.. jag skrev ju dom 2 första proven godkänt, men då hade vi genomgång.. så ja, på måndag ska vi ha genomgång första lektionen och sen ska jag få skriva om det :) det kommer gå fint! Hade psykologi sista lektionen, där satt jag å lyssnade på massa redovisningar bara :P på tisdag är det allra sista lektionen av psykologi, sen är den slut och kommunikationen börjar.

Efter skolan åkte jag hem och då hade Kim börjat med maten :D duktig pojke man har hihi. <3 Ikväll har det inte hänt så mycket speciellt, har suttit med min tråkiga engelskaläxa^^ haha, usch.. skulle skriva en sammanfattning av en text och det är inte alltid så lätt när man knappt förstår texten :P men jag gjorde så gott jag kunde så vi får väl se vad Ann-Louise tycker om det.

Runt 21.30 tiden gick jag, Kim och Uffe ut med Rex på en prommis :) härligt var det, lite småkallt bara.. någon minusgrad tror jag säkert det var. Rex var så glad över att få komma ut och busig :P huga, det kommer bli tomt när han flyttar... man kommer ju sakna lillgrabben även om han inte är våran! <3


Förresten, idag kom min baddräkt hem på posten :D den passade utmärkt.. sedan fick jag också papper hem om körkortet, gissa om jag blev glad då :D nu ska jag bara skicka in ett foto på mig och min namnunderskrift samt betala in en avgift på 120 kr och sen är det bara att vänta på att kortet är tillverkat så jag får hämta ut det :) kommer bli sååå skönt att ha körkort igen, längtar såå! :D

Nu sitter Kimpa här vid datorn bredvid mig och lyssnar igenom ett antal mappar med låtar som han laddat ner :P haha, inte några heller.. funderar på att gå och ta en dusch nu kanske och sen krypa ner i sängen, ska bli sååå skönt för nu är jag trött.

Natti natti gott folk!


Maja

Vart ska han flytta:o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: