2009-05-01
 20:20:53

Are there secrets won´t show?

Igår orkade jag inte skriva något på bloggen, var typ borta hela dagen och kom hem runt 20.00 tiden och var jättetrött.. värmde bara upp lite mat och kollade internet och sen la jag mig och såg 2 avsnitt av Förhäxad, somnade på andra avsnittet så jag missade slutet :P men men.

Ridningen igår gick superbra!! Tränade mycket halter och hon lyssnade sååå bra =D sen tränade vi även lite trav och galopp, och guu vad jag älskar den underbara hästen alltså!! Jag kunde trava lugnt utan att hon ens drog =D och galoppen, underbar!! Jag blev så lycklig att jag fick glädjetårar, det känns så himla bra nu.. det känns som att jag börjar få kontroll över henne, åtminstone i paddocken! =)

Älskade hjärtat <333



Idag åkte jag ut med Kim till City Gross och storhandlade =) det behövdes verkligen, så skönt att slippa gå på affären varje dag^^ så nu är hela vår frys full. Vi har även köpt 2 stolar och ett glasbord till balkongen, mysigt blev det =) så nu kan man sitta där och njuta av det underbara vädret och solen.

Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: